שירותי אינסטלציה לבתי חולים

מנהלי תחזוקה בבית חולים? זקוקים לשירותי אינסטלציה?

בתי חולים ומרפאות דרושים לתחזוקה שוטפת לאורך כל ימות השנה ובכל שעה ביום. אם אתם מחפשים שירותי אינסטלציה לבתי חולים, כדאי לכם למצוא ספק קבוע אשר יעניק לכם את כל שירותי האינסטלציה הנדרשים לבית החולים או למרפאה ביום יום. אחד מהשירותים החשובים ביותר עבור כל בית חולים הוא שירות לאיתור נזילות ורטיבות. כאשר מופיעה רטיבות או נזילה באיזור מסויים במבנה בית החולים, יש צורך למצוא את מקור הנזילה. אנשי מקצוע מומחים לאיתור של נזילות יכולים לבצע בבית החולים שלכם את איתור הנזילה ללא צורך בשבירה של מרצפות או קירות.

שירות איתור נזילות לבתי חולים עם ציוד מתקדם

שירות איתור נזילות לבתי חולים כולל צילום וניטור דמוגרפי של איזור בו יש חשש לנזילה. במידה והנזילה מגיעה מתוך המבנה יהיה שימוש במצלמה תרמית המזהה ריכוז גדול של מים באיזור מסויים בקיר או בריצפה. במידה והנזילה מופיעה בחצר בית החולים, איש המקצוע יבצע בדיקה ממוקדת למציאת מקור הנזילה באמצעות חיישן גז. החיסכון בטיפול בנזילה באמצעות איתור כשלים אינסטלציה לבתי חולים הוא משמעותי ביותר ויפחית את הנזק לקירות או למרצפות בתהליך התיקון. לאחר הבדיקה לאיתור כשלים אינסטלציה לבתי חולים, תקבלו דו”ח מפורט המציין גם את הנקודה בה צריך להוציא מרצפת אחת או יותר ובאילו נקודות בקיר יש לבצע חור על מנת לטפל בנזילה.

איתור נזילות במצלמה תרמית מקצועית

הדרך לתיקון מהיר ויעיל של נזילה במרפאה או במבנה של בית חולים, מתחיל עם איתור נזילות במצלמה תרמית. המצלמה התרמית היא הפתרון היעיל ביותר לאיתור של פיצוץ בצנרת. מנהלי תחזוקה של בתי חולים ומרפאות יכולים להיעזר בשירות לאיתור נזילות בצורה יעילה ביותר בכל פעם שמופיעה רטיבות, עובש או נזילה במקומות מסויים במבנה של המקום.

הזמנת שירותי אינסטלציה לבתי חולים

זקוקים לשירותי אינסטלציה לבתי חולים באופן מיידי? רוצים שיהיה לכם ספק קבוע לכל טיפולי האינסטלציה? חברת צובן בע”מ מציעה לכם את השירות המקצועי ביותר לאיתור של נזילות במבנים בכל גודל ומכל סוג. בין אם זה מבנה גדול של בית החולים או מרפאה קטנה, השירות של חברת צובן בע”מ יספק לכם את המענה המהיר ביותר לתפעול תקלה בתשתית הצנרת.

מאמרים נוספים

החיים הפכו הרבה יותר פשוטים מאז שהגיעה לחיינו טכנולוגיית אל הרס המציעה איתור וצילום נזילות בצורה פשוטה ויעילה.
בעבר, אם היה מתעורר חשד לנזילה או פיצוץ בצנרת, היה צורך לשבור קירות או להרים מרצפות על מנת לאתר את מקור הבעיה.

כמו בכל תחום, גם בענף האינסטלציה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניתן למצוא פתרונות שיקום של נזקי מים.
בתים פרטיים ומבנים ציבוריים רבים ניזוקים מידי שנה, בחודשי החורף, כתוצאה ישירה של חדירת מי גשמים מהחוץ אל הפנים.

אחד האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר בשנים האחרונות היא מצלמה טרמית המיועדת לטובת צילום ואיתור כשלים במערכות מים ואינסטלציה.

בעבר, איתור תיקוני אינסטלציה היה מצריך שבירת רצפות ומערכות אינסטלציה אך הודות לטכנולוגיות ייחודיות, כיום ניתן לבצע איתור ותיקון בעיות ללא הרס.

ביצוע בדק למבנה הוא אחד האמצעים הבטוחים ביותר על מנת להבטיח את תקינות הנכס לפני רכישה או לאחר שיפוץ.
ישנם פרמטרים שונים הנמדדים כשמבצעים בדק, ביניהם תקינות מערכות המים והאינסטלציה, חשמל, טיח ועוד.

בעיקר לפני רכישת דירה חדשה או נכס יד שנייה, בדיקת מערכת המים והאינסטלציה בבית היא הכרחית ומומלצת לכל רוכש.
נהוג לחשוב שבדירה חדשה לא יכולות להיות בעיות אינסטלציה אך חשוב לזכור שלעיתים גם בדירות חדשות יכולים להיות פגמים.

התחברות אל האתר