שירות איתור נזילות לדירה לבניין משותף

גיליתם עובש או רטיבות בקירות הבניין? יש לנו פתרון בשבילכם!

עובש או רטיבות בקירות דירה או בניין מגורים משותף מעידים ברוב המקרים על נזילה או פיצוץ של צנרת ביוב או מים. באמצעות שירות איתור נזילות לדירה לבניין משותף, ניתן להגיע למקור הנזילה ולתקן אותה בצורה מהירה ויעילה. שירות לאיתור נזילות מתבצע ללא שבירה של קירות או מרצפות ומאפשר להגיע למקור הנזילה או פיצוץ הצנרת ללא נזק לתשתית הדירה או הבניין. באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ניתן היום להגיע למקור נזילה או דליפה בצורה מהירה יותר המביאה לתוצאות טובות יותר מבחינת תיקון התקלה בתשתית הצנרת.

איך לטפל בנזקי צנרת בבניין משותף?

בניין מגורים משותף כולל קירות משותפים רבים במבנה בין דירות ובין קומות. רטיבות ועובש יכולים להופיע גם בחלל המשותף כמו גרם מדרגות והלובי של הבניין. כאשר צינור המוביל ביוב או מים ניזוק בצורה כלשהי צריך לדעת לאיזו דירה הוא שייך. נזקי צנרת בבניין משותף אם כן צריכים להיות עם אחריות של גורם מסויים ועל מנת לדעת מי אחראי על טיפול בנזילה או ברטיבות צריך להבין מאיפה מקור הנזילה. איתור כשלים במערכות אינסטלציה לבניין משותף מתבצע עם אנשי מקצוע באמצעות מצלמה תרמית המספקת מידע אמין ומיידי לגבי האיזור ממנו דולפים המים לתשתית הבניין שלכם. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע לאיתור כשלים במערכות אינסטלציה לבניין משותף, מומלץ לכם לפנות לחברת צובן בע”מ הנחשבת לאחת הטובות ביותר בישראל.

אנשי מקצוע לשיקום צנרת בבניין משותף

עבודת שיקום צנרת בבניין משותף מתחילה קודם כל עם איתור מוצלח של מקור הנזילה. את עבודת האיתור יבצעו עבורכם צוות אנשי המקצוע של חברת צובן בע”מ. החברה מביאה איתה ניסיון של קרוב לעשור בביצוע בדיקות איתור למקורות נזילה של מי ביוב ומי שתייה כאשר החברה מחזיקה בציוד החדיש ביותר לביצוע האיתור. לאחר האיתור של מקור הנזילה, צוות החברה יבצע את התיקון בכדי להחזיר את תשתית הצנרת של הבניין שלכם לתפקוד מלא.

שירות איתור נזילות לדירה לבניין משותף עם חברה מקצועית

לפרטים נוספים על שירות איתור נזילות לדירה לבניין משותף של חברת צובן בע”מ, צרו קשר עם צוות החברה דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר, או לחילופין מלאו את הפרטים האישיים שלכם בטופס רישום הפרטים המופיע בתחתית האתר. נציגי החברה יתנו לכם את כל הפרטים הרלוונטיים לתקלה הקיימת אצלכם ויתאמו עבורכם יום ושעה לביקור של אנשי מקצוע אצלכם בבניין או בדירה.

מאמרים נוספים

החיים הפכו הרבה יותר פשוטים מאז שהגיעה לחיינו טכנולוגיית אל הרס המציעה איתור וצילום נזילות בצורה פשוטה ויעילה.
בעבר, אם היה מתעורר חשד לנזילה או פיצוץ בצנרת, היה צורך לשבור קירות או להרים מרצפות על מנת לאתר את מקור הבעיה.

כמו בכל תחום, גם בענף האינסטלציה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניתן למצוא פתרונות שיקום של נזקי מים.
בתים פרטיים ומבנים ציבוריים רבים ניזוקים מידי שנה, בחודשי החורף, כתוצאה ישירה של חדירת מי גשמים מהחוץ אל הפנים.

אחד האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר בשנים האחרונות היא מצלמה טרמית המיועדת לטובת צילום ואיתור כשלים במערכות מים ואינסטלציה.

בעבר, איתור תיקוני אינסטלציה היה מצריך שבירת רצפות ומערכות אינסטלציה אך הודות לטכנולוגיות ייחודיות, כיום ניתן לבצע איתור ותיקון בעיות ללא הרס.

ביצוע בדק למבנה הוא אחד האמצעים הבטוחים ביותר על מנת להבטיח את תקינות הנכס לפני רכישה או לאחר שיפוץ.
ישנם פרמטרים שונים הנמדדים כשמבצעים בדק, ביניהם תקינות מערכות המים והאינסטלציה, חשמל, טיח ועוד.

בעיקר לפני רכישת דירה חדשה או נכס יד שנייה, בדיקת מערכת המים והאינסטלציה בבית היא הכרחית ומומלצת לכל רוכש.
נהוג לחשוב שבדירה חדשה לא יכולות להיות בעיות אינסטלציה אך חשוב לזכור שלעיתים גם בדירות חדשות יכולים להיות פגמים.

התחברות אל האתר