שירות איתור נזילות לחברות ביטוח

איתור כשלים במערכות אינסטלציה לבתים פרטיים

גרים בבית פרטי? גיליתם בעיות בתשתית הצנרת?

תשתית הצנרת של בתים פרטיים כוללת ברוב המקרים גם צנרת שמקורה באיזור חצר הבית. נזילות ודליפות יכולות להופיע בכל נקודה בקו הצנרת, בין אם זו צנרת לניקוז הביוב ובין אם זו צנרת למי השתייה. אם גיליתם נזילה, רטיבות או עובש בקירות או במרצפות של הבית, חשוב שתזמינו אנשי מקצוע מומחים לאיתור כשלים במערכות אינסטלציה לבתים פרטיים.

שירות איתור לחברת ביטוח עם צוות מקצועי

לפני שאתם פונים לשירות איתור לחברת ביטוח, חשוב שתפנו קודם כל לחברת הביטוח של הדירה או הבית הפרטי שלכם ולוודא כי אתם יכולים להזמין את השירות לאיתור הנזילה. אם יש לכם משכנתא על הדירה או על הבית, כחלק מהתנאי ללקיחת המשכנתא הוא הוצאת פוליסת ביטוח משכנתא. כלומר, ביטוח דירה קיים במקרה זה. על מנת שתוכלו לממש את פוליסת ביטוח נזקי צנרת, אתם צריכים לדעת כי מימוש הפוליסה יתבצע רק במידה והתקלה אכן מופיעה בסעיפי הפוליסה שלכם. החברה המבצעת את איתור הנזילה תספק לכם דו”ח ממוחשב, מקצועי ביותר ומפורט על הנזילה בבית על מנת שתוכלו להגיש על כך תביעה מסודרת בפוליסת ביטוח נזקי צנרת.

איתור נזילות בבתים פרטיים בבית ובחצר

הדרך הנכונה לתקן נזילה או פיצוץ בצנרת היא באמצעות ציוד מקצועי וחדיש לאיתור נזילות בבתים פרטיים. הציוד כולל מצלמה תרמית לזיהוי מקור הנזילה הנחשבת לאחד הכלים היעילים ביותר היום לאיתור של נזילות ודליפות בתשתיות אינסטלציה. איש המקצוע לאיתור נזילות בבית פרטי יגיע לבית שלכם ויעבוד על פי שלבים. דבר ראשון הוא ידאג להזרמה של מים חמים בכל צנרת המים של הבית. לאחר מכן הוא יעבור עם המצלמה התרמית על הקירות והמרצפות בכדי לחפש את מקור הדליפה או הנזילה. איתור נזילות בבית פרטי באמצעות מצלמה תרמית חוסך לכם את הצורך בשבירת מרצפות וקירות ולמעשה שומר על הבית שלכם כמו שהוא.

איתור נזילת צנרת בבית פרטי בצורה נקודתית

היתרון המשמעותי של איתור נזילת צנרת בבית פרטי עם מצלמה תרמית, בא לידי ביטוי בזמן העבודה של איש המקצוע אשר יגיע אליכם. עם מצלמה תרמית מקצועית ניתן לזהות מקור נזילה במהירות יחסית לעומת שיטות ישנות אשר דרשו שבירת תקרות ומרצפות. לאחר ביצוע הבדיקה עם מצלמה תרמית, תוכלו לקבל דו”ח ממוחשב ומפורט על מקור הנזילה. עבודת איתור נזילות רלוונטית הן לבית בבעלותכם והן לבית שאתם מעוניינים לקנות ורוצים להעריך את מצב התשתיות של הבית המיועד לקנייה.

איתור כשלים במערכות אינסטלציה לבתים פרטיים

להזמנת איש מקצוע מיומן ומנוסה לאיתור כשלים במערכות אינסטלציה לבתים פרטיים, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן באתר וצוות חברת צובן בע”מ יתאם עבורכם את התאריך ההגעה של איש המקצוע המומחה לאיתור נזילות לבית שלכם. אם גיליתם נזילה או רטיבות בקירות הבית או בריצפת החצר, זה הזמן לפנות לאנשי מקצוע מומחים שיחסכו לכם פגיעה משמעותית בתשתיות הבית שלכם.

הזמנת שירות איתור נזילות לחברות ביטוח

להזמנת שירות איתור נזילות לחברות ביטוח, צרו קשר עכשיו עם חברת צובן בע”מ הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום איתור נזילות. צוות חברת צובן בע”מ כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה מתחום האיתור והטיפול בנזילות אשר יעניק לכם את השירות הטוב ביותר לגילוי מקור הנזילה בבית באמצעים מתקדמים וחדישים.

 

מאמרים נוספים

החיים הפכו הרבה יותר פשוטים מאז שהגיעה לחיינו טכנולוגיית אל הרס המציעה איתור וצילום נזילות בצורה פשוטה ויעילה.
בעבר, אם היה מתעורר חשד לנזילה או פיצוץ בצנרת, היה צורך לשבור קירות או להרים מרצפות על מנת לאתר את מקור הבעיה.

כמו בכל תחום, גם בענף האינסטלציה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניתן למצוא פתרונות שיקום של נזקי מים.
בתים פרטיים ומבנים ציבוריים רבים ניזוקים מידי שנה, בחודשי החורף, כתוצאה ישירה של חדירת מי גשמים מהחוץ אל הפנים.

אחד האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר בשנים האחרונות היא מצלמה טרמית המיועדת לטובת צילום ואיתור כשלים במערכות מים ואינסטלציה.

בעבר, איתור תיקוני אינסטלציה היה מצריך שבירת רצפות ומערכות אינסטלציה אך הודות לטכנולוגיות ייחודיות, כיום ניתן לבצע איתור ותיקון בעיות ללא הרס.

ביצוע בדק למבנה הוא אחד האמצעים הבטוחים ביותר על מנת להבטיח את תקינות הנכס לפני רכישה או לאחר שיפוץ.
ישנם פרמטרים שונים הנמדדים כשמבצעים בדק, ביניהם תקינות מערכות המים והאינסטלציה, חשמל, טיח ועוד.

בעיקר לפני רכישת דירה חדשה או נכס יד שנייה, בדיקת מערכת המים והאינסטלציה בבית היא הכרחית ומומלצת לכל רוכש.
נהוג לחשוב שבדירה חדשה לא יכולות להיות בעיות אינסטלציה אך חשוב לזכור שלעיתים גם בדירות חדשות יכולים להיות פגמים.

התחברות אל האתר