איתור נזילות במצלמה תרמית

גיליתם רטיבות או נזילה במבנה שלכם? יש לזה פתרון!

אם גיליתם נזילה או רטיבות בתוך הבית או בבית העסק שלכם, לפני שאתם מזמינים אנשי מקצוע לתיקון הנזילה אתם צריכים לזהות את מקור הנזילה במבנה. אחת הדרכים היעילות ביותר לאתר מקור של נזילה היא באמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית, כאשר המצלמה מספקת לאיש המקצוע אינדיקציה למיקום מקור הנזילה באמצעות חיווי במצלמה לאזור חם הנמצא בצנרת של המבנה. כהכנה מקדימה לעבודת האיתור, איש המקצוע מזרים מים חמים לתוך מערכת המים בבית על מנת לאפשר למצלמה לקבל את האינדיקציה הטובה ביותר. ככל שישנו ריכוז גדל יותר של מים בקירות, בתקרה או ברצפה, כך ניתן לזהות מקור הנזילה ולטפל בה נקודתית.

איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר משתלם במיוחד

בחיפוש אחר חברה מקצועית לאיתור נזילות במצלמה תרמית מחיר למבנה שלכם יקבע על פי מספר פרמטרים כגון גיל המבנה, קיר פנימי או חיצוני ונגישות נוחה לקירות או לרצפה. מטרת הבדיקה היא לאפשר טיפול מהיר וטוב יותר בנזילה. במקום לשבור קירות ומרצפות עד למציאת נקודת הנזילה, אפשר להגיע למקור הנזילה באמצעות הבדיקה התרמית ולקצר את התהליך. בנוסף לכך, אתם שומרים על מבנה הבית ללא צורך בשבירת מרצפות או קירות שלא לצורך. צריך להוסיף לבדיקה גם את תהליך העבודה על תיקון הנזילה על מנת לאמוד נכון את ההוצאה הצפויה לכם.

איתור נזילות במצלמה תרמית בתל אביב לבתי עסק ודירות

המבנה שלכם ממוקם באזור תל אביב? זיהיתם נזילה בקירות או במרצפות המבנה? המחיר של איתור נזילות במצלמה תרמית בתל אביב תלוי גם במקום הבדיקה במבנה של הבית. אם הבדיקה מתבצעת בגינת הבית העלות תהיה גבוהה יותר מכיוון שהיא מתבצעת עם חיישן גז ייעודי ולא עם מצלמה תרמית. במקביל לבדיקה, תתבצע בדיקה של לחץ המים בבית שלכם ותוכלו לקבל בסוף הבדיקה דו”ח מפורט הכולל גם חוות דעת מקצועית לתיקון הנזילה.

הזמנת שירות מקצועי לאיתור נזילות במצלמה תרמית

להזמנת שירות מקצועי לאיתור נזילות במצלמה תרמית, צרו קשר עם חברת צובן בע”מ והצטרפו למאות הלקוחות של החברה שכבר ביצעו בדיקה תרמית לצורך תיקון נזילות בבית או בבית העסק. צוות החברה יגיע אליכם לבצע בדיקה מקצועית עם הציוד המתקדם ביותר בתחום.

מאמרים נוספים

החיים הפכו הרבה יותר פשוטים מאז שהגיעה לחיינו טכנולוגיית אל הרס המציעה איתור וצילום נזילות בצורה פשוטה ויעילה.
בעבר, אם היה מתעורר חשד לנזילה או פיצוץ בצנרת, היה צורך לשבור קירות או להרים מרצפות על מנת לאתר את מקור הבעיה.

כמו בכל תחום, גם בענף האינסטלציה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניתן למצוא פתרונות שיקום של נזקי מים.
בתים פרטיים ומבנים ציבוריים רבים ניזוקים מידי שנה, בחודשי החורף, כתוצאה ישירה של חדירת מי גשמים מהחוץ אל הפנים.

אחד האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר בשנים האחרונות היא מצלמה טרמית המיועדת לטובת צילום ואיתור כשלים במערכות מים ואינסטלציה.

בעבר, איתור תיקוני אינסטלציה היה מצריך שבירת רצפות ומערכות אינסטלציה אך הודות לטכנולוגיות ייחודיות, כיום ניתן לבצע איתור ותיקון בעיות ללא הרס.

ביצוע בדק למבנה הוא אחד האמצעים הבטוחים ביותר על מנת להבטיח את תקינות הנכס לפני רכישה או לאחר שיפוץ.
ישנם פרמטרים שונים הנמדדים כשמבצעים בדק, ביניהם תקינות מערכות המים והאינסטלציה, חשמל, טיח ועוד.

בעיקר לפני רכישת דירה חדשה או נכס יד שנייה, בדיקת מערכת המים והאינסטלציה בבית היא הכרחית ומומלצת לכל רוכש.
נהוג לחשוב שבדירה חדשה לא יכולות להיות בעיות אינסטלציה אך חשוב לזכור שלעיתים גם בדירות חדשות יכולים להיות פגמים.

התחברות אל האתר