איתור רטיבות בקירות

איך מזהים את הסיבה לרטיבות בקירות? איך מונעים עובש מנזילה?

רטיבות ועובש בקירות ובתקרות הבאות יכולים להופיע ממספר סיבות כמו נזילה מצנרת המים של הבית, חדירה של מי גשמים לקירות ולחות גבוהה בחלל החדר המאפיינת חדרי מקלחת וחדרי שירותים. איתור רטיבות בקירות מתבצע בכלים מתקדמים המסייעים לאיש המקצוע לזהות את מקור הרטיבות בכדי שלא יצטרף לשבור קירות או מרצפות לאורך כל תשתית הצנרת. בעבר, היה צורך להגיע למקור הנזילה ושבירת הקירות או הרמת המרצפות הייתה בלתי נמנעת. באמצעות מצלמה תרמית וחיישן גז, ניתן לבצע בדיקה מקצועית ברמה גבוהה ללא צורך בשבירה של מרצפות או קירות.

איתור רטיבות בקיר פנימי של הבית

במידה והרטיבות או העובש מופיעים בקיר פנימי, ניתן לבצע איתור רטיבות בקיר פנימי עם מצלמה תרמית ולמצוא את מקור הנזילה. במקרה זה, שוברים את הקיר או מרימים מרצפות רק באזור של מקור הנזילה וכך למעשה התיקון נעשה קל ומהיר יותר ואינו מצריך יציאה של בני המשפחה מהבית. הבעיה ברטיבות בקירות פנימיים היא בדרך כלל תופעות לוואי של הרטיבות לאורך זמן כמו עובש וטחב היכולים להוות מפגע תברואתי לכם ולבני המשפחה החיים איתכם בבית. רטיבות המופיעה בקיר פנימי, בדרך כלל תעיד על נזילה בתשתית הצנרת הפנימית של הבית ולא ממקור שלישי כמו צנרת של שכנים.

איתור רטיבות בקיר חיצוני עם מצלמה תרמית

בשונה מעבודת איתור של נזילות בקירות הפנימיים של הבית, איתור רטיבות בקיר חיצוני יכולה להיות מורכבת יותר ולכלול שטח עבודה גדול יותר. המים מחלחלים לחלקים שונים של הקיר והתקרה ויכולים להגיע גם ממקור צד שלישי כמו שכן או מבנה הצמוד אליכם. סיבה נוספת יכולה להיות מי גשמים המחלחלים במהלך עונת החורף או מתנקזים אל תוך הקירות והתקרות בתהליך איטי היותר עובש וטחב בשטחים גדולים של הבית.

איתור רטיבות בקירות עם חברה מקצועית

לאיתור רטיבות בקירות פנימיים או חיצוניים באמצעות מצלמה תרמית מתקדמת, צרו קשר עם חברת צובן בע”מ המובילה את תחום האיתור של נזילות בתשתיות צנרת ביתיות. החברה פועלת בתחום כבר קרוב לעשור ברציפות ומביאה לכם את שיא הטכנולוגיה של איתור נזילות הישר אל הבית שלכם.

מאמרים נוספים

החיים הפכו הרבה יותר פשוטים מאז שהגיעה לחיינו טכנולוגיית אל הרס המציעה איתור וצילום נזילות בצורה פשוטה ויעילה.
בעבר, אם היה מתעורר חשד לנזילה או פיצוץ בצנרת, היה צורך לשבור קירות או להרים מרצפות על מנת לאתר את מקור הבעיה.

כמו בכל תחום, גם בענף האינסטלציה, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניתן למצוא פתרונות שיקום של נזקי מים.
בתים פרטיים ומבנים ציבוריים רבים ניזוקים מידי שנה, בחודשי החורף, כתוצאה ישירה של חדירת מי גשמים מהחוץ אל הפנים.

אחד האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר בשנים האחרונות היא מצלמה טרמית המיועדת לטובת צילום ואיתור כשלים במערכות מים ואינסטלציה.

בעבר, איתור תיקוני אינסטלציה היה מצריך שבירת רצפות ומערכות אינסטלציה אך הודות לטכנולוגיות ייחודיות, כיום ניתן לבצע איתור ותיקון בעיות ללא הרס.

ביצוע בדק למבנה הוא אחד האמצעים הבטוחים ביותר על מנת להבטיח את תקינות הנכס לפני רכישה או לאחר שיפוץ.
ישנם פרמטרים שונים הנמדדים כשמבצעים בדק, ביניהם תקינות מערכות המים והאינסטלציה, חשמל, טיח ועוד.

בעיקר לפני רכישת דירה חדשה או נכס יד שנייה, בדיקת מערכת המים והאינסטלציה בבית היא הכרחית ומומלצת לכל רוכש.
נהוג לחשוב שבדירה חדשה לא יכולות להיות בעיות אינסטלציה אך חשוב לזכור שלעיתים גם בדירות חדשות יכולים להיות פגמים.

התחברות אל האתר